niedziela, 24 lutego 2013

Naturalne farby do włosów

Moi drodzy,

jakiś miesiąc temu postanowiłam bardziej zadbać o włosy. Niestety farby chemiczne, które stosowałam dotychczas kompletnie zniszczyły moje włosy.... :( Przyszedł czas na przerzucenie się na farby naturalne, po długich analizach wybór padł na indygo khadi. 



Wszystko miało pójść idealnie....przestudiowałam mega długą instrukcję obsługi i zgodnie z zaleceniami zrobiłam test na pasemku...na szczęście! Moje pojedyncze siwe włosy złapały na kolor zielony :) 

W każdym razie, zrobiłam wstępne farbowanie naturalną henną khadi a następnie docelowo indygo. 

Za:
- świetny, żywy kolor, 
- całkowite pokrycie siwizny ( przy farbowaniu dwustopniowym),
- farba nie obciążyła włosów, nie zniszczyła ich
- w końcu przestały mi wypadać włosy 

Przeciw:
- udręka przy nakładaniu (farba nieco się kruszyła, trudno się rozprowadzała na włosach, wszystko dookoła było w farbie) -> być może to efekt całkowitego braku wpawy przy jej nakładaniu
- czas....2 h trzymania na głowie henny naturalnej, 1h indygo
- zapach, utrzymujący się do kolejnego mycia głowy
- tuż po zmyciu farby  -> mocno przesuszone włosy, splątane, konieczne było jednorazowe intensywne nawilżenie.

Nie mniej jednak na pewno do niej wrócę. Kolor który otrzymałam jest bardzo intensywny - nigdy nie uzyskałam takiego koloru włosów przy farbowaniu chemicznym




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz