poniedziałek, 25 lutego 2013

Testujemy....



Testuję dzisiaj dwa kosmetyki Oriflame....żeby nie było że tylko wrzucam zdjęcia katalogowe i ściemniam :)

1. Tusz do rzęs,Wonder Lash Dramatize  strzał w 10!

Szczoteczka silikonowa, mająca krótsze i dłuższe "wypustki". Nie przesadzając towar naprawdę świetny! Idealnie pogrubia i wydłuża rzęsy.
Kiedyś byłam wierna L'oreal Double Extension - pamiętam, że wszyscy znajomi pytali się mnie co robię z rzęsami że są takie mega długie. Teraz spokojnie mogę przerzucić się na Wonder Lash. Jest dużo tańszy a efekt bardzo podobny!

Polecam z czystym sumieniem. :)





2.  Krem do stóp  Feet up

świetnie nawilża suchą skórę, szybko się wchłania, pięknie pachnie i lekko chłodzi. Opakowanie xxl starcza na naprawdę długo!





Krem idealny nawet na bardzo wymagające stopy.......takie jak te poniżej :D






2 komentarze:

  1. Dziekuje za porade co do szamponu Babydream. Wiele dziewczyn chwali wiec sprobuje mam nadzieje że na moich włosach nic nie pojawi się takiego. Co do tuszu, bardzo je lubie. Dobrze pogrubia i podkręca. Akurat na moje króciutkie rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dość problematyczną skórę głowy, więc to może dlatego :( zajrzę niedługo do ciebie z ciekawością c do wyników testowania :)

      Usuń